Informatie & regelen
Waar gaat het over?
Heb je al een
MijnWoonstad
account?
Huur je een ruimte via Woonstad Rotterdam? Je kunt met een MijnWoonstad account veel zaken zelf en makkelijk online regelen.
Altijd de actuele status van reparaties
Bekijk je persoonlijke berichten
Snel je gegevens ingevuld
Vraag en antwoord
-
Ik heb overlast van mijn buren. Wat kan ik doen?
Vaak weten mensen niet dat ze hun buren tot last zijn. Belangrijk is dat je het probleem met je buren bespreekt. Lastig?
Lees meer -
De hoofdhuurder is overleden, wat moet ik doen?
Je kunt online de huur opzeggen of ons laten weten dat je de ruimte wilt blijven huren.
Lees meer -
Ik heb last van vlooien. Wat nu?
Heb je last van vlooien in je woning dat kun je het zelf oplossen door het volgende te doen:
Lees meer -
Kan mijn medehuurder in de woning blijven wonen als ik de huur opzeg?
Als één van de huurders in de woning wil blijven wonen, dan moet je dit bij ons aanvragen.
Lees meer -
Wanneer kan ik woningruil aanvragen?
In sommige gevallen mag je je huurwoning ruilen met die van iemand ander
Lees meer -
Hoe bestel ik een (certificaat)sleutel?
Sleutels van binnendeuren, je eigen voordeur, persoonlijke bergingsdeur en de brievenbus kun je zelf laten bijmaken. Heb je geen sleutels meer van deze sloten?
Lees meer -
Ik heb de huur van mijn parkeerplaats opgezegd, wat gebeurt er nu?
We nemen binnen drie werkdagen contact met je op om een afspraak te maken voor de eindinspectie.
Lees meer -
Ik verkoop mijn woning terug maar huur nog een parkeerplaats, garage of fietsenstalling, wat nu?
Je moet de huur van een parkeerplaats, garage of fietsenstalling apart opzeggen, dit gaat niet automatisch.
Lees meer -
Wat doe ik als ik de verhuurdersverklaring heb gekregen?
Heb je de verhuurdersverklaring aangevraagd omdat iemand bij je komt wonen?
Lees meer -
Ik heb last van spinnen, wat nu?
Wij doen niks tegen spinnen. Spinnen kun je makkelijk zelf verwijderen. Als je de spinnenwebben elke dag verwijdert, is de kans groot dat ze na een maand weg zijn.
Lees meer