Informatie & regelen
Waar gaat het over?
Heb je al een
MijnWoonstad
account?
Huur je een ruimte via Woonstad Rotterdam? Je kunt met een MijnWoonstad account veel zaken zelf en makkelijk online regelen.
Altijd de actuele status van reparaties
Bekijk je persoonlijke berichten
Snel je gegevens ingevuld
Vraag en antwoord
-
Hoe kan ik het beste met mijn buren praten?
Heb je last van je buren? Ga met ze praten.
Lees meer -
Ik heb de huur van mijn bedrijfsruimte opgezegd, wat gebeurt er nu?
Na je huuropzegging lever je de bedrijfsruimte weer op in de staat die het was toen je voor het eerst de sleutel van ons kreeg.
Lees meer -
Ik heb last van muizen. Wat nu?
Heb je last van muizen dan is dit wat je er tegen kan doen.
Lees meer -
Ik heb last van bedwantsen. Wat moet ik doen?
Bedwantsen zitten ook in schone slaapkamers. Jij, of iemand anders, kunt ze mee naar binnen nemen zonder dat je het weet. Het is heel moeilijk om ze zelf te verwijderen.
Lees meer -
Ik heb last van franjestaarten (zilvervisjes). Wat nu?
Heb je last van zilvervisjes dan moet je het zelf oplossen. Dit is wat je kan doen:
Lees meer -
Wat is woonfraude?
Woonfraude is als een huurder de woning niet bewoont, maar en/of de ruimte gebruikt waarvoor het niet bedoeld is.
Lees meer -
Welke reparaties moet ik als huurder zelf doen?
Het onderhoud van jouw ruimte is tussen ons verdeeld. Wij zorgen voor het groot onderhoud en jij zorgt voor het klein en dagelijks onderhoud van de gehuurde ruimte.
Lees meer -
Ik heb schade aan mijn huurwoning door een politie- of brandweerinval. Wat nu?
Heb je schade aan je woning door derden, zoals politie, doe het volgende:
Lees meer -
Ik wil overstappen van gas naar elektrisch koken, hoe regel ik dat?
Overstappen van gas naar elektrisch koken, kun je zelf aanvragen.
Lees meer -
Ik kan de huur van mijn bedrijfsruimte niet betalen, wat kan ik doen?
Laat het ons zo snel mogelijk weten. Binnen vijf werkdagen neemt onze afdeling Incasso contact met je op.
Lees meer