Informatie & regelen
Waar gaat het over?
Heb je al een
MijnWoonstad
account?
Huur je een ruimte via Woonstad Rotterdam? Je kunt met een MijnWoonstad account veel zaken zelf en makkelijk online regelen.
Altijd de actuele status van reparaties
Bekijk je persoonlijke berichten
Snel je gegevens ingevuld
Vraag en antwoord
-
Welke reparaties moet ik als huurder zelf doen?
Het onderhoud van jouw ruimte is tussen ons verdeeld. Wij zorgen voor het groot onderhoud en jij zorgt voor het klein en dagelijks onderhoud van de gehuurde ruimte.
Lees meer -
Ik heb schade aan mijn huurwoning door een politie- of brandweerinval. Wat nu?
Heb je schade aan je woning door derden, zoals politie, doe het volgende:
Lees meer -
Wat zijn servicekosten?
Servicekosten zijn de kosten voor (gedeelde) spullen of diensten in je woning of woongebouw.
Lees meer -
Ik wil overstappen van gas naar elektrisch koken, hoe regel ik dat?
Overstappen van gas naar elektrisch koken, kun je zelf aanvragen.
Lees meer -
Ik kan de huur van mijn bedrijfsruimte niet betalen, wat kan ik doen?
Laat het ons zo snel mogelijk weten. Binnen vijf werkdagen neemt onze afdeling Incasso contact met je op.
Lees meer -
Ik heb schade door vandalisme en graffiti aan mijn huurwoning. Wat nu?
Heb je schade aan je woning door graffiti of vandalisme, doe het volgende:
Lees meer -
Ik heb een koopwoning bezichtigd en nu?
Bezoek je de woning tijdens een open huis? Dan ontvang bij je bezoek een inschrijf- of biedingsformulier.
Lees meer -
Hoe vraag ik urgentie aan?
Urgentie aanvragen? Dit is hoe het werkt
Lees meer -
Ik word mantelzorger van (een van mijn) ouders en ga daar inwonen. Vervalt mijn inschrijfduur bij Woonnet Rijnmond?
Wanneer je bij iemand gaat inwonen en geen huurovereenkomst op je naam hebt, dan verandert er niets aan de inschrijfduur van je account bij WoonnetRijnmond.
Lees meer -
Mag ik reclame, rolluiken of zonneschermen ophangen aan het gebouw van mijn bedrijfsruimte?
Vraag hiervoor toestemming aan ons.
Lees meer