Vragen - over de keuken, badkamer en wc
-
Wordt mijn badkamervloer ook betegeld?
Nee, dat doen we niet. De granito vloer die je nu in de badkamer hebt, is kwalitatief beter dan tegels. De granitovloeren laten we wel professioneel reinigen waardoor de vloer er weer fris, zo niet als nieuw, uit komt te zien.
-
Wordt de wasemkap/ afzuigkap vervangen?
Ja, je krijgt een nieuw exemplaar van ons als je er nu ook één hebt. Deze nieuwe is recirculair. De afzuigkap zuigt de lucht op. Met een filter blaast het de lucht schoon en geurloos terug in de keuken. Wissel de filter van tijd tot tijd voor een goede werking. De afzuigkap sluiten we niet aan op de centrale afzuiginstallatie. Dit om de lucht in de woning fris te houden.
-
Welk type oven en kookplaat komt er terug?
Heb je een kookplaat, dan krijg een nieuwe gelijkwaardige kookplaat terug voor elektrisch koken. Je krijgt dus terug, wat er nu al bij jou in de keuken staat. De producten zijn van het merk Pelgrim.
-
Ik krijg het kooktoestel cadeau, wat betekent dat precies?
Het kooktoestel is dan van jou. Het is geen eigendom van Woonstad. Je betaalt er dus ook geen huur voor. En als je verhuist, dan verhuist het kooktoestel mee.
-
Kunnen in de nieuwe keukens als optie ‘lades’ worden toegevoegd, eventueel met bijbetaling?
Ja, we hebben dit bij de opties toegevoegd.
-
Kunnen er meer dan de standaard 3 stopcontacten in keuken geplaatst worden?
Ja, we hebben dit bij de opties toegevoegd.
-
Bij de 4-kamerwoningen is het fonteintje in het toilet onder een schuine wand geplaatst. Kan dit worden meegenomen / aangepast?
Nee, helaas gaat dat niet. Waar het fonteintje ook zit, het zit altijd in de weg. Als het fonteintje naar de lange muurkant wordt verplaatst, kan je er niet meer recht voor staan. Als het fonteintje naar de korte kant gaat, zit de afvoer verkeerd en wordt de toegang tot het toilet smaller.