Naar hoofdcontent

Direct Regelen

Vragen

Aanbod

Artikelen

Informatie & regelen

Over woonstad

landingpages-title

Populair

We konden helaas geen resultaten vinden voor '{{query}}'

Zoektips

  • Controleer de spelling
  • Kies een ander zoekwoord
  • Type in losse woorden 

Huisvestingsverzoeken zorgorganisatie

Huisvestingsverzoeken zorgorganisatie

We bieden een thuis aan duizenden Rotterdammers. Daar zitten ook Rotterdammers bij die een steuntje in de rug nodig hebben. Sommige van deze stadsgenoten hebben weinig hulp nodig en kunnen goed zelfstandig wonen. Anderen hebben meer nodig en zijn thuis op een plek met begeleiding en zorg. Samen met de gemeente Rotterdam en zorgpartijen helpen wij deze Rotterdammers aan een huis. Zorgpartijen huren daarvoor woningen van ons, dit gaat vaak om een gebouw of een verdieping. Op deze pagina lees je waar je als zorgpartij terecht kunt met vragen.

Ik huur als zorgorganisatie al woningen van Woonstad Rotterdam en heb een vraag.

Je kunt contact opnemen met onze afdeling klantcontact. Zij zijn bereikbaar tussen 8.30 - 17.00 uur op telefoonnummer 010-440 88 00. Stuur je liever een e-mail. Dan kan dit naar zorg@woonstadrotterdam.nl.

Ik wil als zorgorganisatie (nieuwe) woningen gaan huren van Woonstad Rotterdam

Zorgorganisaties kunnen woningen huren van een corporatie voor hun cliënten die zorg en ondersteuning nodig hebben. Dit gaat om meerdere woningen in een gebouw. Wil je als zorgorganisatie geclusterd woningen van ons huren, dien dan een verzoek in via het formulier.

Wanneer kun je een aanvraag indienen?

Woonstad Rotterdam neemt verzoeken in behandeling:

  • van zorgaanbieders (bij voorkeur gecontracteerd door de gemeente Rotterdam), stichtingen en/of ouderinitiatieven
  • gericht op Rotterdammers met een zorg- of ondersteuningsvraag, denk bijvoorbeeld aan:
    • Uitstroom uit GGZ
    • Daklozen
    • Senioren
    • Lichamelijke beperking

Hoe werkt het

Om een verzoek in te dienen, vragen we je om de onderstaande stappen te volgen. Zo krijgen wij een beter beeld van je vraag. Op basis van de de informatie die wij hebben ontvangen nemen we je aanvraag in behandeling.

Stap 1    -  Formulier invullen
Stap 2   -  Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging
Stap 3   -  Wij verkennen of er een match is met ons vastgoed en ondernemingsstrategie.

Je krijgt binnen 3 á 4 weken van ons een reactie. Willen we meer weten dan nodigen we je uit voor een (telefonisch) gesprek.

Aanvraagformulier

Let op

Er is geen garantie dat we je geschikt vastgoed kunnen aanbieden. Momenteel hebben we weinig geclusterde leegstand in ons vastgoed. Indien er geen directe match is, wordt jouw verzoek bijgeschreven in een centrale lijst. Indien later een mogelijkheid zich voordoet, nemen wij contact op.

 

Zorgorganisaties die o.a .bij ons huren

Handige linkjes voor meer informatie

Woonstad op je startscherm
Wil je de volgende keer gelijk ingelogd zijn? Installeer de app.