De Huismeester heet vanaf nu medewerker Buurtbeheer
Vanaf 1 oktober heeft de huismeester een nieuwe naam: medewerker Buurtbeheer. Deze naam sluit beter aan bij het werk wat zij doen. Het werk blijft hetzelfde. Daar verandert gelukkig niets aan.
Wat doet de medewerker Buurtbeheer dan precies:
- Hij/zij controleert of alles in de algemene ruimten en rondom jouw woongebouw, schoon, heel en veilig is.
- Hij/zij helpt bewoners met vragen over de algemene ruimten.
- Hij/zij let erop dat alles werkt in de algemene ruimten.
- Hij/zij controleert of onderhoud- en schoonmaakwerkzaamheden van de algemene ruimten goed zijn uitgevoerd
- Hij/zij overlegt met de gemeente. Bijvoorbeeld met de Schone Stad en Stadsbeheer.
- Hij/zij zorgt dat nieuwe bewoners weten wat de woon- en leefregels zijn.
De komende maanden worden alle leaflets in de mededelingenkastjes in de algemene ruimte vervangen. Op deze leaflet vind je ook het telefoonnummer van de Medewerker Buurtbeheer van jouw woongebouw. Je kunt deze dus bellen voor de zaken die hierboven staan.
Goed om te weten
De verandering van naam hebben we ook met de Klantenraad van Woonstad Rotterdam besproken.